Mademoiselle Bio, kiedy Biuro Obsługi Klienta nie odpowiada


Chciałabym wyrazić opinię na temat strony Mademoiselle bio. Jest to strona, która bardzo mi się podobała, ponieważ oferują duży wybór marek organicznych, ale nie jest tak dobrze od czasu zamknięcia.

Czekałem do końca blokady, aby złożyć zamówienie na ich stronie 11 maja. Pieniądze zostały pobrane bardzo szybko. Tydzień później, 19 maja, poinformowano mnie, że moje serum (54€) jest niedostęp ne (na stronie internetowej nadal wydaje się, że tak jest: nadal można je kupić), więc zaoferowano mi albo notę kredytową, albo zwrot pieniędzy. Przesłali mi drugi produkt, który kupiłem. To był ból w dupie, aby otrzymać ogromną paczkę tylko dla jednego produktu. Ale niech tak będzie!

Prosiłem o notę kredytową, ale od 3 tygodni zero wiadomości.

Nie odpowiadają na maile, wiadomości pozostawione na stronie internetowej, na Facebooku, na telefon.
Z drugiej strony, aby wziąć pieniądze, to jest natychmiastowe i bez żadnych problemów.

Rozumiem, że obsługa klienta jest przeciążona, ale w żadnym momencie nie wskazali na swojej stronie, że są przeciążeni. Ale inne strony, jak tylko skontaktujesz się z obsługą klienta, jest przynajmniej wiadomość, aby ostrzec, że będą one odpowiedzieć z opóźnieniem, a nie w trybie ciszy radiowej, jak Miss Bio. CM daje info na facebooku, że obsługa klienta jest przeciążona. Ale kiedy składasz zamówienie i masz zamiar zapłacić, dlaczego nie ostrzec, że obsługa klienta nie działa?

Rozumiem, że w tym czasie jest ciężko, ale moje pieniądze też nie spadają z nieba, także jest mi ciężko lol

Komunikat o wysyłce w ciągu 24 godzin jest zawsze na ich stronie, kiedy nie jest. Często produkty wyświetlane w magazynie nie są już dostępne, ponieważ najpierw realizują zamówienia z ostatnich 2 miesięcy, a kiedy przychodzi moja kolej, produkt nie jest już dostępny 🙁

Nie jestem zachwycony tym doświadczeniem i jak na razie nie otrzymałem też zwrotu pieniędzy.

Nikt nie jest już osiągalny przez telefon. Jest nawet dziwny automatyczny komunikat o „06…”, którego skrzynka pocztowa jest pełna.

Jeśli jesteś poważną firmą, myślę, że musisz mieć coś więcej niż tylko automatyczną wiadomość z napisem „06…”, to nie jest w ogóle profesjonalne!

Jestem naprawdę rozczarowany, wcześniej dokonywałem u nich wielu zakupów bez żadnych problemów.
W takim kryzysie, myślę, że użytkownicy mogą zrozumieć i być empatyczni, ale nie powinieneś :

  • podawać nieprawdziwe informacje o czasie dostawy
  • stosować metodę „ciszy radiowej”
  • rzucić „jesteśmy przytłoczeni”, jak gdyby to była nasza wina, że mieliśmy zły pomysł, aby zamówić od nich. Jeśli jesteś przytłoczony, nie przyjmuj więcej zamówień, przeprowadź inwentaryzację, realizuj najpierw stare zamówienia zamiast spieniężać nowe

Aby zmodyfikować swoją stronę podczas blokady i wyświetlić „bezpłatną wysyłkę”, to było najwyraźniej łatwe.
Jednak, aby okazać minimum szacunku użytkownikom, uprzedzić ich o długim czasie dostawy, o braku obsługi klienta, nie ma już nikogo.

Możesz sprawdzić ich stronę na Facebooku, wielu użytkowników skarży się teraz na ciszę radiową obsługi klienta, między zagubionymi paczkami, niedostarczonymi, lub jak w moim przypadku: produkt niedostępny, ale nie zwrócony. Jeśli masz w pobliżu sklep Mlle Bio, lepiej od razu przejdź do zakupu i upewnij się, że produkt jest dostępny.

Aktualizacja 8 czerwca 2020 r Po prawie miesiącu od zamówienia, w końcu otrzymałem swój kredyt w postaci kodu rabatowego, youhouuuuuu, automatycznie? Ponieważ kredyt został wystawiony o 1 w nocy. Przynajmniej nie straciłem swoich pieniędzy, phew. Poczekam trochę przed zamówieniem od nich, tylko po to, aby upewnić się, że zapas jest nadal tam

Aktualizacja listopad 2020 r wszystko znowu działa! Udało mi się kupić ich kalendarz adwentowy bez żadnego problemu, szybka dostawa, kompletne zamówienie

Aktualizacja grudzień 2020 r ponownie, Obsługa Klienta nie działa. Zamówiony w dniu 12/14/2020. Brakuje jednego produktu. Nota kredytowa jest generowana, ale nie można jej odebrać (nie ma kodu do wpisania w koszyku).

Inne zamówienie jest oznaczone jako „Dostarczono”, podczas gdy nie przygotowano paczki i nie wysłano numeru śledzenia. Skontaktowałem się z serwisem i nie otrzymałem odpowiedzi.

Aktualizacja styczeń 2021 r: Po dwukrotnej prośbie o anulowanie zamówienia, moje świąteczne zamówienie złożone w grudniu zostało w końcu wysłane. Z małą niespodzianką w środku, aby przeprosić. Wydaje mi się, że wystąpił problem z wysyłką do Belgii. Strona wydaje się działać ponownie, ponieważ moje nowe zamówienie (tym razem do Francji) przeszło bez problemu. Jednak nadal nie można uzyskać dostępu do mojego majątku.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *