Wywiad z Brigitte Baudoz, założycielką serwisu Courrier Du Voyageur (+kod na 1 miesiąc gratis)


Brigitte Baudoz, współzałożycielka serwisu Courrier Du Voyageur, zaszczyciła nas swoją obecnością, zgadzając się odpowiedzieć na nasze pytania. Wywiad.
Witam, dziękuję, że zgodził się Pan odpowiedzieć na nasze pytania. Czy może nam Pan opowiedzieć swoją osobistą historię, która doprowadziła do powstania Pana firmy?
Przez kilka miesięcy podróżowaliśmy z plecakiem po Ameryce Południowej i Azji. Kilka lat później odkryliśmy żeglarstwo i udało nam się podróżować po Morzu Karaibskim przez 2 lata. Wreszcie, przez dwa lata byliśmy również ekspatriantami. To dało nam pomysł, aby zaoferować usługę zarządzania pocztą dla podróżnych. Stworzyliśmy pocztę w Internecie, gdy ta jeszcze nigdzie nie istniała!
Jaka jest wartość dodana waszej usługi w porównaniu z wysyłaniem poczty do naszych krewnych?
Dzięki naszym usługom podróżnik lub nomada może wyjechać z poczuciem spokoju. Wszystko jest rejestrowane, skanowane i można śledzić odbiór przesyłek pocztowych online za pomocą smartfona. Jest to opłacalna usługa, która pozwala uwolnić się od rodziny. Nasi klienci zdają sobie sprawę, że zwracanie się o pomoc do osób trzecich w sprawach związanych z ich prywatną pocztą może być krępujące. Rodzina ma też inne priorytety!
Courrier du Voyageur powstał w 2005 roku, jakie były główne wydarzenia od tego czasu?
Courrier du Voyageur jest marką dla osób indywidualnych. Stworzyliśmy również Colibox – serwis paczkowy dla emigrantów oraz French-Office.com dla firm zagranicznych i French-Office.fr dla firm francuskich.
Oprócz skanowania poczty, oferujemy również przetwarzanie faktur i czeków. Jesteśmy w stanie zdigitalizować dokumenty i zaoferować elektroniczny sejf lub zdeponować zdigitalizowane strony na Państwa chmurze.
Odbieramy zakupy internetowe od podróżników i emigrantów i wysyłamy je bezpiecznie na drugi koniec świata. Świadczymy również usługi centrali i recepcji telefonicznej dla firm.
Wasz serwis skierowany jest przede wszystkim do podróżników, jakie inne typy klientów korzystają z Waszych usług?
Podróżnicy, ekspatrianci, żeglarze, profesjonaliści w podróży i firmy.
Osobiście korzystamy z Państwa usług w zakresie przyjmowania i skanowania poczty, przyjmowania i przekazywania przesyłek poleconych, a także realizacji czeków. Jakie inne usługi oferujecie?
DOCAMEE to nasza nowa usługa. Pozwala na pobranie z sieci wszystkich dokumentów i plików w celu pogrupowania ich w Twojej przestrzeni internetowej Courrier du Voyageur. Może to być rachunek za telefon komórkowy, faktura za zakup na Amazon, itp.
Uratowaliście nam życie, kiedy nasza karta bankowa została zablokowana podczas naszej podróży po świecie. W ciągu 72 godzin otrzymaliśmy naszą nową kartę i wysłaliśmy ją DHL-em do Santiago, Chile. Czy masz jakieś inne anegdoty tego typu?
Klient otrzymał list z wezwaniem na ławę przysięgłych podczas długiej podróży. Przeczytanie jej w Internecie pozwoliło mu na załatwienie sprawy z władzami.
Wielu klientów docenia – jeśli można tak powiedzieć – fakt, że są informowani o karach, zanim zostaną one nałożone!
Czy proces obsługi poczty jest ręczny czy zautomatyzowany?
Proces jest półautomatyczny, z wieloma narzędziami do obróbki. To właśnie dzięki temu możemy zaoferować naszym klientom doskonałą cenę.
Kiedy opisujemy Wasz serwis naszym przyjaciołom i rodzinie, jednym z powracających problemów jest kwestia poufności. Jaka jest Wasza polityka w tym zakresie?
Działamy na rynku od ponad 12 lat i nigdy nie mieliśmy żadnych problemów z poufnością, ponieważ mamy systemy, które zapewniają całkowitą dyskrecję. Klienci podpisują z naszą firmą umowę, która gwarantuje poufność. Nasze zespoły podpisują karty. Nasze pomieszczenia są monitorowane. Dokumenty zdigitalizowane w sieci są zaszyfrowane.
Czy można używać adresu „Courrier Du Voyageur” do składania zeznań podatkowych?
Od ponad roku urzędy skarbowe, oprócz naszego adresu, proszą o dowód rezydencji podatkowej, ponieważ sprawdzają status rezydentów francuskich. Teksty prawne mogą się zmieniać z miesiąca na miesiąc i od momentu powstania naszej firmy w 2005 roku, musieliśmy doradzać naszym klientom w różny sposób w zależności od ich sytuacji. Rozwiązania są możliwe, a najlepsze jest to, że każdy podróżny kontaktując się z nami, otrzyma poradę zgodnie z najnowszymi przepisami.
Czy ma Pan ofertę dla naszych czytelników, którzy chcieliby skorzystać z Pana usług?
Jeśli klient pochodzi od Ciebie (podając Twoje nazwisko: Moingt) i zapisze się na 12 miesięcy, możemy zaoferować mu 1 miesiąc darmowego abonamentu.

, ,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *